Sociologie

Gesponsorde links
Sociologie
SocioSite

Sociologie In Vlaanderen
Sociologie in vlaanderen, vlaamse vereniging voor sociologie, tijdschrift voor sociologie, sociodata

Gerelateerd
  • Gen-muis krijgt een staartje
    Minstens 250 wetenschappelijke publicaties over diabetes moeten worden herzien. Er zit al 25 jaar een weeffoutje in de genetisch gemodificeerde muizen die men er voor gebruikte, melden onderzoekers van de KU Leuven.
  • Leergierige leerlingen willen en krijgen extra lessen op w..
    In plaats van thuis achter hun computer te zitten of buiten te spelen brengen twintig kinderen in Arendonk hun vrije tijd op woensdagmiddag door? op school...
  • In Beeld: Wetenschap en techniek in 2014
    Zwaartekrachtvelden, dinosaurussen, kometen, genen en verre planeten, allemaal waren ze dit jaar doelwit van baanbrekend wetenschappelijk onderzoek. Een kleine greep uit een lange lijst van wetenschappelijke wonderen en technische toppers van 2014.
  • "Techniek naar alle kinderen brengen"
    Zaterdagochtend heeft Vlaams minister van Onderwijs Hilde Crevits in Zedelgem het STEM Academie Netwerk gelanceerd. Dat netwerk wordt geco÷rdineerd door Technopolis en moet alle buitenschoolse techniekactiviteiten in Vlaanderen bundelen. De initiatieven bereiken bijna 7.500 kinderen.Het project heeft als doel om nog meer kinderen kennis te laten maken met wetenschap en techniek. Daarom worden de bestaande initiatieven zoals de volkssterrenwachten, de WiWeterClubs en de Kinderuniversiteiten samengebracht binnen een netwerk.
  • Wetenschappers brengen remedie tegen kaalheid dichterbij